چهارشنبه, 26 خرداد 1395 ساعت 10:19

خدمات و پشتیبانی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سیستم های ذخیره سازی

 

با توجه به حساسیت و اهمیت اطلاعات در سازمانها و نقش سیستمهای ذخیره سازی در این مهم ، شرکت سیستمهای اطلاعاتی پیشرو علاوه بر اراِیه گارانتی سخت افزاری ، سرویس های نگهداری پیشگیرانه (PM) را برای گروه مشتریان خود ارایه مینماید.

سرویس پشتیبانی نقره ای (Silver Support & Services) :

این سرویس برای مشتریانی که دسترس پذیری (Availability) برای آنها مهم است ولی شامل روزهای تعطیل و ساعات کار شبانه نمیباشد.

* خدمات در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٨ صبح تا ٤ بعد از ظهر (بجز تعطیلات رسمی) ارایه میشود.

* این خدمات شامل بازدید ماهیانه ، رفع ایرادات پیش آمده در سیستم نرم افزاری و یا سخت افزاری ، انتقال قطعه سخت افزاری معیوب جهت استفادهاز خدمات گارانتی ، مشاوره جهت اضافه نمودن سرویس جدید به مجموعه ، به روز رسانی نرم افزارها در صورت نیاز و امکان ، پیگیری مشکلات از طریق پشتیبانی شرکتهای اصلی سازنده تا حصول نتیجه.

* در صورت تماس مشتری شرکت پیشرو یک نیروی متخصص جهت ارایه خدمات حداکثر تا ٢٤ ساعت به سایت مشتری اعزام میکند.

* نصب نرم افزار و سخت افزار جدید و پیکربندی آن، توسعه نرم افزاری و سخت افزاری سایت و تجهیزات شامل سرویس نقره‌ای نمیشود و هزینه بصورت جداگانه محاسبه میگردد.

* هزینه ارایه سرویس نقره‌ای بر اساس محل سایت مشتری (اعم از تهران و یا شهرستان) متفاوت میباشد.


سرویس پشتیبانی طلایی (Gold Support & Services) :

این سرویس به مشتریانی پیشنهاد میگرددکه دسترس پذیری بالا (High Availability) برای آنها حتی در روزهای تعطیل و ساعات شب ضروری است.

* خدمات در تمام روزهای هفته (حتی ایام تعطیل) و بصورت ٢٤ ساعت ارایه میشود.

* این خدمات شامل بازدید ماهیانه ، رفع ایرادات پیش آمده در سیستم نرم افزاری و یا سخت افزاری ، انتقال قطعه سخت افزاری معیوب جهت استفاده از خدمات گارانتی ، مشاوره جهت اضافه نمودن سرویس جدید به مجموعه ، به روز رسانی نرم افزارها در صورت نیاز و امکان ، پیگیری مشکلات از طریق پشتیبانی شرکتهای اصلی سازنده تا حصول نتیجه.

* در صورت تماس مشتری شرکت پیشرو یک نیروی متخصص جهت ارایه خدمات حداکثر تا ٤ ساعت به سایت مشتری اعزام میکند.

* نصب نرم افزار و سخت افزار جدید و پیکربندی آن، توسعه نرم افزاری و سخت افزاری سایت و تجهیزات شامل سرویس طلایی نمیشود و هزینه بصورت جداگانه محاسبه میگردد.

* هزینه ارایه سرویس طلایی بر اساس محل سایت مشتری (اعم از تهران و یا شهرستان) متفاوت میباشد.

 

بازدید 9818 بار آخرین ویرایش در چهارشنبه, 26 خرداد 1395 ساعت 10:19
محتوای بیشتر در این بخش: « پشتیبان گیری

ذخیره سازی ، بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات

 
 
 
Spectra
veeam
Qlogic
Quantum
vmware
overland
emc